Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 12:57   #2
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Er du i balanse? Om omega 3 & 6

Jeg kom ved en tilfeldighet over et blogginnlegg her om dagen om akkurat det du skriver om, nemlig forholdet mellom de forskjellige fettsyrene. Her er det, anbefaler deg å ta en titt. Han anbefaler ikke Udo's choice, men heller omega3 fra fisk, sel eller krill. Uten at jeg skal skryte på meg noe særlig med kunnskap om emnet, så synes jeg logikken hans virker riktig. Om han er til å stole på, vel, det får du avgjøre selv.

Forøvrig, her er en bufret versjon av samme innlegg, men fra hans tidligere blogg, og i kommentarseksjonen der har han en diskusjon med en annen som gir enda litt mer info om emnet som kan være verdt å notere seg.

Og for å svare på de siste spørsmålene du stiller, så nei, jeg har ingen gode grunner for å bruke akkurat Udo's choice. Mine omega3-tilskudd kommer fra fiske- og krillolje. Og jeg tar det fordi jeg er ekstremt ræva til å spise fisk. Spiser jeg først fisk er det først og fremst fra laks, som dessverre er oppdrettsvarianten.

Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat