Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 14:41   #628
Bjella
Medlem

Bjella sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 48
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Næmen uffa da Bjella, alt vondt på en dag du da men da er du ferdig med det og Håper smertene er mindre i morgen!

Jeg skal veie meg i morgen, har mens så jeg forventer ikke noe nedgang. Lørdag skal jeg på festmiddag, og fest såd a spørs det om jeg greier å kjøre heeelt lavkarbo. Lavkarbomat skal nok gå bra, verre med lavkarbodrikke

Nå går alt så mye bedre
Veiingen gikk over all forventning i dag, hadde ikke trodd at jeg hadde gått ned noe, etter oprasjon og utskeielser, var redd for at jeg skulle ha gått opp.
Smertene er ikke så ille heller, så trenger ikke de sterkeste smertesstillende. Da blir jeg litt mer i form også.

Annne: er du ferdig med eksamen nå? Håper du ble fornøyd! Har du sommerferie nå?

Synes det er så lite aktivt her nå, hvor har mange av dere blitt av??? Vi blir jo en liten eksklusiv mai-klubb her nå, hyggelig det også altså. Men håper ikke folk har gitt opp. Ser jo på veietråden at det er noen fler der inne. Og så var det vel en som skulle på ferie nå???

Euphita du må superkose deg på festmiddag og fest! Kos deg med drikken også du. Etter hva jeg har erfart med min kropp, tåler den små utskeielser. Hvordan gikk veiingen din i dag?

Sist redigert av Bjella : 17-06-11 kl 14:51.
Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat