Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-05, 01:11   #27
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Har lest litt meir om south beach og har forstått at det har hjelpt mange. Eg var nok litt vel krass, og det sikkert at SB er bedre enn norsk gjennomsnittskosthold(grandis og cola). Trengte sikkert den saklige kritikken din zen.

Men han anbefaler margarin og er redd for metta fett.
Masse undersøkelser som bekrefter at både smør og kokosolje er gunstig for helsa, altså metta fett.

Folk på sydhavsøyer hadde kjempegod helse før dei blei råda til å ete på vestleg vis.Dei bytta kokosfett med karbohelvetet.

Det samme gjeld eskimoane som åt mykje reinsdyr og "ost" frå magen til reinsdyrkalvar dei slakta. Levde ofte til dei var hundre og bar gjerne 2-3seler over isen, nå er gjerne cola begynnelsen på alkohelvetet.

Dersom metta fett er så farlig ville vel folk som slanka seg daua som fluer,men dei fleste får vel bedre helse allerede mens dei forbrenner sitt eget metta fett.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat