Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 00:54   #235
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Åh ! Er ikke det en skummel følelse, ekenna !?? Jeg husker det så godt . . . Og jeg er pokker ikke trygg ennå, jeg. Pinsehelgen gikk uten de helt store utskeielser (bare et par spiseskjeer lapskaus, faktisk) men myyyyye alkohol. Og da jeg veide meg i dag var jeg altså 97,6. Ikke såååå kult. Men jeg tror jeg er kommet til et platå, - og det skal jeg sørge for at skal være UNDER HUNDRE, ja.

Jeeeez ! Vi skal IKKE inn i denne klubben igjen, ekenna ! Ikke sant!!???

Vi skal bare stå utenfor her og vente på dere. Og heie på dere ! og fortelle at det går an ! Og hvor deilig det er her ute.

Nå tror jeg jaggu en av oppvarterne her kom med norske jordbær og fløte ! I høye dessertglass av krystall. Fem jordbær og en god dæsj med kremfløte ! Og litt sukrin.

Mmmmmm ! Gled dere, alle !

og til hver i sær !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat