Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-05, 07:56   #47
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Zen

Hva skulle jeg sett annerledes på? Er det spøken min om å bruke barn/hundevalper/eldre i reklamen og at jeg synes øynene til Høybråten er skumle du sikter til? Eller tror du at jeg ikke ville gjort narr av skrivefeilen hvis det var SV? Om det er noen av de tre jeg har nevnt vil jeg hevde at du tar veldig feil. Jeg spøkte med SV i samme slengen også..

Det jeg reagerte på i denne saken var at en grov skrivefeil sto "på trykk" i en av landets største nettaviser. HVA eller HVEM reklamen var for var ikke hovedsaken her.

Jeg har da vel ikke lagt skylda for feilen på verken Krf, Dagbladet eller reklamebyrået! Jeg tviler på at det er Høybråten som har sittet og lest korrektur på dette, de har sannsynligvis ikke hatt ideen til reklamen eller noe som helst annet med den å gjøre heller. Slikt overlater man til reklamebyrået.

Jeg påpekte en skrivefeil, og at den var pinlig. KIart at det er pinlig for KRF å ha en sånn skrivefeil i reklamen sin, slik det ville vært for f.eks TINE hvis reklamen hadde vært for dem.

Å ta det at jeg spøkte litt med en skrivefeil som et angrep på partiet eller kontantstøtten sånn generelt var da unødvendig. Det kom noen innlegg om det etterpå, men de var ikke signert meg. Da får du heller svare de som skrev det.

Alt jeg skrev var ikke et svar til deg. Jeg uttalte meg om flere ting i samme innlegg...... altså kommenterte flere av de temaene som ble tatt opp i tråden. Mulig det var uklart.....

Det som var et svar på ditt hovedinnlegg var at feilen i reklamen ikke nødvendigvis var KRF sin feil. Ja det er pinlig med slike feil, og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på Ellers så reagerte jeg jeg på at du beskrev øynene til Høybråten som ville, og jeg antydet at du kanskje ikke hadde beskrevet dem slik dersom du ikke hadde vært uenig med han politisk.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat