Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 08:24   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Når begynner man å SE forskjell?

Hei - av og til kan det ta veldig lang tid før vekttap blir ordentlig synlig, men det betyr jo ikke at det du har oppnådd er mindre verd. Jeg tror dette avhenger litt av hvor mye man har å gå ned totalt, hvor fettet ligger, om det er mye "innvendig" fett, etc. Har du kanskje krympet på ryggen? Ikke så lett å se det selv, der.

Jeg hadde ca 33 kilo overvekt da jeg startet, og måtte ned 15 før jeg begynte å merke forskjell... men man må jo faktisk telle seks og sju og åtte på veien til femten. Og det er jo ikke en "fasit" for alle. Det er aller viktigst at hodet henger med!

Tilføyelse:
I tillegg så korresponderer ikke nødvendigvis kilo-vekttap med speilet, så det er bra du måler deg. Jeg krymper som regel mest i omfang de periodene hvor vekta står dønn stille...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat