Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 09:25   #5
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Er du i balanse? Om omega 3 & 6

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Tusen takk begge to!

Bit Torres - veldig interessant! Det er vel også du som skrev om dette med Udos og fettforbrenning (sammen med cocosainntak daglig) i et innlegg i en annen tråd, er det ikke det? Uansett, var da jeg fattet interesse for Udo's for alvor.

Med ditt inntak av villfisk, kan jeg godt forstå hvorfor du ikke føler du behøver marine omega 3-tilskudd.
Men dette med fettforbrenningen i forhold til Udo's er jo et helt annet aspekt, og som gjør at jeg kjenner jeg tipper over mot å ha lyst å prøve igjen!!
( Det er jo tross alt håpet om en høy fettforbrenning og vektnedgang som er grunnen til at jeg går på lavkarbo i det hele tatt, og det har vist seg etterhvert at mine kilo sitter rimelig fast.. )

Om du skal ned i vekt, lurer jeg på om du har sett at Lena Beatrice nå kjører et Atkins induksjonsopplegg på bloggen sin. Det er mange som rapporterer om vekttap der nå, også de som har "sittet fast" i månedsvis. Det kan kanskje være av interesse også? Men jeg tror også at Udo`s og Cocosa er av betydning, og det morsomste er at hos meg ga det umiddelar respons, i løpet av 48 timer. Men det kan jo også komme av at jeg nå har spist fet fisk i lang tid og at fettsyrene kunne gå rett i og gjøre jobben sin i cellene

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat