Må bare....
Opprinnelig lagt inn av Nooria
Det som var et svar på ditt hovedinnlegg var at feilen i reklamen ikke nødvendigvis var KRF sin feil. Ja det er pinlig med slike feil, og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på .
... som fagperson få si at det ALLTID er oppdragsgiver/kundes ansvar å lese siste korrektur enten oppdragsgiveren er en privatperson, et firma eller KrF. Og selv om jeg VET at dette opprinnelig var et innlegg om stygge skrivefeil i store annonser - så må jeg bare påpeke dette faktum Sånn litt for å forsvare bransjen min - men på en annen side så er feilen så gresselig og tydelig at den burde vært oppdaget lenge før den kom til siste korrektur !
Nå syns jeg vel egentlig denne debatten ble temmelig partipolitisk i stedet for en debatt om skrivefeil Og hva gjelder politikk og politiske holdninger så er det mange av oss som tar kritikk av partiet vi stemmer på som personlige angrep.... Nå tror jeg ikke at det har vært noens mening å såre hverken de som stemmer på KrF eller de som ikke gjør det -selv ved å kritisere øynene til Høybraathen .......
|