Sv: Er denne kjolen ok i bryllup?
Regret: Den kostet 400, løp og kjøp De hadde et par andre nydelige kjoler der også, lurer rett og slett på å reise på Bik Bok igjen jeg. (Særlig siden jeg har fått litt mer bursdagspenger.)
Det gikk forresten supert! KUnne ikke gått bedre. Jeg hadde et gult sjal til, et sjal som går fra litt sånn lys okergul til nesten hvitt fra den ene kanten til den andre. Draperte det greit over skuldrene. Men ellers var kjolen såpass kort som dere sier, og det var overhodet ingen som kommenterte hvit kjole. Fikk så mange kommentarer på vektnedgangen min at jeg ble rent flau, mange av de har ikke sett meg på mange år og da var jeg jo rundt 100 kg. 30 kg lettere nå, så det er stor forskjell.
Datteren til bruden hadde også på seg en hvit sommerkjole, og ikkeno tilbehør der. Jeg tror folk er såpass moderne nå at man bryr seg ikke om sånt lenger. Så lenge ingen kommer i en BRUDEkjole så er det vel greit. Bruden hadde en fotsid, blå romerskinspirert kjole med florlett sjal på skuldrene, og hun var SÅ fin, hadde vært hos frisøren og brudepyntet seg. Og nydelig bukett, ballformet med dyprøde roser. Talen jeg holdt var vellykket, pappa gråt og begge hadde mange klemmer og varme ord å komme med etterpå, og mange kom med ros. Uventet, jeg hadde aldri i verden trodd det. Og ble veldig flau, syns det var vanskelig å vite hva jeg skulle si! 
Takk for alle tilbakemeldinger og råd i denne tråden og i taletråden, dere har vært til stor hjelp og støtte for nervøse meg. TAKK!! Skulle ha grønnprikket dere alle sammen men jeg kjenner det er litt mye jobb. 
|