Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 02:43   #1171
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hjelpes meg rett, altså. Dratt på helgebesøk til ei venninne, holdte meg i skinnet fram til 02 i natt, da kom det tyrker på bordet. Rett ut fra ketosen på en brutal måte, har måtta dempa det litt i dag med litt brødskiver og slikt, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig dårlig (fyllesyk). I morgen starter vi på frisk begge to med omelett til frokost, eggekaffe til lunsj og cheeseburger til middag Er ikke annet enn å hoppe på hesten igjen.

Er litt ødelagt i følelsene i dag. Vi dro en yderst liten tur på ene uteplassen her. Vi gikk bare rundt å kikka på folk og fe. Der sitter han som har gjort de siste 6 månedene til et sant mareritt. Jeg har det med å falle for feil mann, igjen og igjen og igjen. Jeg har vært slem mot han, så han så bare litt på meg, så ned i bordet og så oppriktig trist ut. Man ligger som man reder.

Håper alle har hatt en fin helg

Starte på ny frisk høres lurt ut Er i grunn det eneste man kan gjøre og, så er det inn i ketose igjen og prøve å ikke bli frista neste gang=) Vet selv at den er vrien sånn utpå kvelden i helga, rart hvordan dømmekraften endrer seg <-- meg til høyre
Off, det hørtes ikke ut som noen trivelige siste 6 mnd da Håper du har kommet deg i alle fall, jeg vet GODT hvordan det der er... Plei deg selv etter en hard helg og bare kos deg imorgen, så er du back on track før du vet ordet av det
God natt og sweet dreams

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat