Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 08:23   #1
Roadie
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Roadie er på en erverdig vei
Red face

En sprekk, og føler meg elendig. Tips?

Planen var et par glass vin. Det pleier å funke helt fint for meg, pleier ikke falle ut av ketose. Et par glass ble til flere, men det verste var at jeg datt ned i peanøttskålen. Skikkelig.

Og nå føler jeg meg elendig. Ikke fysisk egentlig, men jeg er deppa. Skikkelig.

Dumme meg. Tenker at nå blir jeg tjukk, og tenker at jeg er faktisk skikkelig dum. Og at det er dumt å tenke sånn på toppen av det hele

Det dumme er at jeg var på induksjon(ja, vet jeg ikke skal drikke vin, men har gått fint tidligere), og hadde vært råflink i en og en halv uke. Klarte ikke et par dager til, liksom. Dummen.

Grunnen til at jeg har gått tilbake på induksjon (etter å ha vært på owl), er at jeg har stått stille på vekten i månedsvis. Ja, eneste gangen jeg faktisk har gått ned noe er på induksjon(eller hvis jeg teller kcal). Nå føles det som jeg har ødelagt så mye. Alt det arbeidet for ingenting, liksom.

Vet at en sprekk kan være så mye verre enn å falle ned i peanøttskålen, men peanøtter er en skikkelog vekt-boost for kroppen min. Jeg har dessuten ikke hatt en ordentlig sprekk på månedsvis, så det føles veldig som et slag i trynet.

Dette innlegget er egentlig bare for å få ut litt av min frustrasjon. Også vil jeg gjerne ha noen gode tips for hvordan man kommer seg raskt og fint opp igjen fra denne gropen. Erfaringer? Tips og triks?

PS. Jeg er ikke deppetryne til vanlig, og liker ikke å spre dårlig karma. Men vil gjerne snu noe negativt til noe positivt. Hvis det går

Roadie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat