Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 11:22   #4
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: NÅ forstår jeg ingenting!!

Hvis man har talt kalorier lenge kan det være seigt å få i gang forbrenningen - leste et annet sted her at å øke dramatisk på kaloriinntaket en dag kan være nok til å få kroppen til å "slippe". Kanskje det er dette som har skjedd?

Når det gjelder nedgangen din; er det slik at du har gått ned 3 kilo til sammen, eller 3 kilo hver uke? De fleste opplever en stagnasjon etter de første vannkiloene er av - ofte på flere uker. Tror det er viktig å ha litt is i magen (ikke bokstavelig ) før man endrer mye på opplegget sitt pga manglende nedgang. Kroppen er ikke en maskin - og gjerne ikke så utålmodig som hodet.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat