Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 17:35   #1179
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Når kommer du hjem da?

Jeg kommer hjem til tirsdag!=)=)=) Det er ikke lenge til!=)

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg synes du hat vært fabelaktig flink.
Det er søren ikke lett å få til dette, selv når en er hjemme. Og du har jo i grunnen alle forhold mot deg der ute. Ingen kjøkkenvekt, ingen inneholdsfortegnelse på maten og maaaange fristelser.
Så all honnør til deg !

Takk for det

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen alle sammen, ønsker dere en god dag

RikkemOr: For meg høres det ut som om du har gjort absolutt alt du kan for å få dette til der ute. Håper virkelig det vises på vekten for deg også. Men som Sanna1 skriver - dette er vanskelig nok hjemme der vi har full kontroll, så uansett om det vises på vekten eller ikke, så kan du ikke forlange mer av deg selv

Nei, du har rett i det=) Jeg har ihvertfall gjort det så godt jeg har klart, og nå er det ikk elenge før jeg er hjemme til min egen mat

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, helt med på den. Overvekt har en fysisk side, vi her inne er vel enige om at det at vi tåler karber dårlig er en del av det, og den siden kan man gjøre noe med med kostholdet. Men somoftest er bakgrunnene for overvekt langt mer sammensatte og har også følelsesmessige årsaker. Vi trenger å jobbe godt med begge deler for å få til varige endringer. Å skrive er god terapi, det har jeg også gjort mye. Selv om det jeg har skrevet aldri vil nå andres øyne, hjelper det meg

Signerer den=)

Og ellers så langt.... Driiiit trøtt! Jeg jobba overtid idag morges, gikk frem til 9, etter en dusj var jeg i seng halv 10, og sovna ikke før i hallv 11-tia.. Så var det opp igjen litt før 5 for å jobbe mer overtid (brannlagstrening er obligatorisk en gang på turen).. Overtidskvota for dette døgnet er ihvertfall fyllt opp!
Nå er det straks frokost og det skal bli fantastisk Håper det er no skikkelig namme=)
Håper alle koser seg masse og får en fantastisk dag videre! Stoooor klem fra det trøtte trynet på tampen-området

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat