Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 17:53   #13
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Partystoppere, igjen!

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

Hvor lenge har du gått på ketolyse?.Du vet at etter 6mnd på ketolyse så vil ofte vekten stå stille for kroppen har vendt seg til ketosen.Er da ofte lurt å ta en pausse i 3mnd for så å gå tilbake på ketolyse for å ta resten av kiloene.Dette står i boka så det er det jeg måtte ha gjort nå etter 10mnd på ketoyse

Håper du finner ut av det ,lykke til

Men hva slags pause er det en skal ta da? Jeg liker dette kostholdet så godt at jeg aldri kunne tenke meg å gå høykarbo engang.... Så hva søren skulle en ha funnet på?

Jeg har sett etter i vektskjemaet mitt og ganske riktig..etter 6 måneder stoppet vektnedgangen....etter ytterligere 3,5 måneder går jeg videre ned..... Tilfeldig? Nei, Torkil vet nok hva han gjør.

Men jeg har ikke gått ut av ketosen, bare eksperimentert og kost meg med maten....riktig nok økt på en smule med karbene ettersom jeg ikke har så langt igjen til målvekten min, og humøret trengte en liten dytt...... Du skal se kroppen visste hva den skulle gjøre - helt av seg selv

Om TS (bigmum) startet ketolysekuren da hun ble medlem har hun vært i ketose i 7+ måneder...... Følger mønsteret med andre ord...

Sist redigert av Bestemamma : 19-06-11 kl 18:41.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat