Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 21:30   #17
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Partystoppere, igjen!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Takk for svar alle mann! Var et godt tips å fjerne alle utskeielsene, og så innføre dem igjen en etter en, men det er jo litt kjeeeedelig å ikke kunne kose seg litt daahhh....Men er nok absolutt det smarteste! Blir jo litt som å gå Atkins induksjon også det, bare at man i tillegg må begrense osten...
Noen tips om snacks som utelukker nøtter, sjokkis, ost?? Ikke mye igjen da nei. Men babymagen skal BORT, så det går nok det også.
Oj!! Kom forresten på at jeg drikker jo litt Cola Light da!! Hver dag! Kanskje på tide å kutte DEN også!

Ja, fjern cola lightn Det var Cola light som gjorde at jeg ble tjukk første gangen...det er jeg heeeelt sikker på....ble så sulten av den at.... Syns nesten jeg kjenner følelsen av cola light-sult i magen bare av å tenke på det.
Da vi gikk over til vanlig cola gikk vi faktisk ned i vekt....tilfeldig? Neppe

Men hvorfor ikke la være å tilføre noe nytt når du skal finne ut om det er noe av det du skal kutte ut som kroppen din oppfatter som partystopper. Du kan jo komme til å tilføre noe til kostholdet ditt som virkelig er en partystopper....nei, kutt ut de tingene du snakket om og la være å tilføye nye....

Sist redigert av Bestemamma : 19-06-11 kl 21:39.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat