Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-05, 18:29   #60
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Vet du Nooria, hvis du er lei av at venstresiden disser kontantstøtta så kan du heller argumentere FOR kontantstøtta, ikke gå løs på dem som mener det motsatte av deg. Det er jo ikke alle som er like velutdannet og vellønnet som de som kan ha praktikant eller au-pair, og de klarer ikke å få endene til å møtes hvis de blir hjemme med ungene. Til det er kontantstøtta for liten. Derfor må noen ha unger i barnehage, og kan utrolig nok ende opp med harmoniske og glade barn likevel.

Jeg er ikke så glad i å diskutere under sånne hissige forhold, og jeg setter veldig stor pris på den gode stemningen vi har her til vanlig (Beklager om det er jeg som har bidratt til det motsatte nå!).

Jeg ville bare si at nettopp kontanstøtten er det som skal til for at vi og mange med oss har råd til Au pair. Det koster strengt tatt ikke mer enn man får i kontantstøtte.

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat