Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Jeg har heller ikke fått i meg særlig med fett i dag.
Under 100g.
Nå skal jeg ta en dusj og så får jeg se om jeg orker å dytte inn no' feite saker. I morgen tidlig bærer det avgårde til Tyskland. Først båt til Danmark og bilen videre til Romantische Strasse..... Moseldalen.
Føler på meg at dette med maten kan bli tøft. Hater disse skjulte karbohydratene.
Goood tur og lykke til!!
Fiiiiine Pruttilutten!!=) Ikke rart det ubrukelige mannfolket så trist ut nei!
Også!!! Iiiiiimorgen, imorgen, ha tro på imorgen for da kommer helikopteret å henter meeeeg Ska bli diggalicious å komme hjem=) Og nå er jeg trøtt som en dupp, og sitter bare å venter på at det ska komme folk sånn at jeg kan gå å legge meg.... Da blir den siste timen lang ja... Har flydd mye idag og, men har vært fint egentlig.. Helt til nå... Nå er jeg drittlei.. Vil sove, jobbe siste skiftet å komme meg vekk fra stålholmen og inn på fastland Alltid på slutten av turen gleder jeg meg til å sminke meg igjen Gidder aldri det når jeg er her ute.. Går kun i joggebukse og usminka, og da mener jeg usminka asså, null=) bortsett fra lørdag når jeg går dagskift, da sminker jeg meg til middagen for å gjøre litt forskjell på ukedag og helg=) Ska bli digg å få på seg "vanlige" klær, fikse håret og smøre på litt sparkel i trynet Ha en herlig dag alle sammen! Ny uke, nye muligheter 

|