Sv: Er denne kjolen ok i bryllup?
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Jeg var en gang i en barnedåp hvor både foreldrene, søsken og faddere var kledd i svart. Skulle tro det var en begravelse. Nitrist var det.
Men om kjolen er litt "selskapelig" og man stæsjer den opp med litt farger på tilbehøret så funker det nok fint i et bryllup. 
Man trenger da ikke farger for å være fin og selskapelig? Jeg synes helsvart er helmax, jeg. Klassisk liksom. Har gått i helt svart mange ganger. Jeg hadde fotsid selskapelig kjole med "krystaller" og svarte blondeblomster i et bånd under puppene, med svart veske, svarte sko og "krystall"-smykke. Så ikke mye farger der akkurat. Og slik gikk jeg i tre brylluper den sommeren. Tok et bilde av kjolen nå. Fikk bare tatt ett bilde før kattungene ved foten min fant ut at det var gøy med fotside kjoler så siden jeg ikke ville at de skulle klatre i kjolen så ble det ikke flere bilder. Så det bildet får duge. Kjolen sitter ikke så forferdelig godt på meg nå siden den ble sydd inn til meg for ca 30 kg siden. Uten stroppene (jeg liker den best stroppeløs) så faller den nesten av.