Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 09:52   #14
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Er du i balanse? Om omega 3 & 6

Jeg har lenge tenkt på å prøve UDO's for å få i meg mer "riktig" fett. Spiser dessverre alt for lite fisk og fei fisk (spesielt laks) kan jeg ikke fordra. Slik jeg spiser blir det vel overvekt av omega-6 kan jeg tenke meg (spiser nesten ikke nøtter, ingen kornprodukter, litt frø, men det blir jo en del egg, avokado, planteoljer mm), prøver å få i meg litt cocosa og tar noen omega-3 kapsler hver dag

Lurer derfor på om det vil være bra for meg med UDO's eller om jeg heller skal satse på mer omega-3 (krill, selolje mm). Sliter med det siste magefettet, men har hørt flere som rapporterer at UDOs hjelper til med å bli kvitt det lettere, så jeg tenkte kanskje å prøve det. Har vært innom hampolje men ble frarådet og prøve det siden det er så rikt på omega-6.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat