Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 19:39   #6
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Diett.no hjelp!?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Litt avhengig av hvor høy/hva du veier - så ser det ut til at du får i deg ganske lite mat selv om næringsfordelingen ser grei ut

75 gram fett x 9 = 675 kalorier
53 gram protein x 4= 212 kalorier
9 gram karbo x 4 = 36 kalorier

er totalt bare 923 kalorier. Pass på at du spiser NOK mat også, ellers kan det være kroppen din går i sparemodus Trener du i tillegg er det ihvertfall viktig og spise litt ekstra protein/fett i forbindelse med treningen slik at kroppen får energi/næring til å bygge opp det man bryter ned i løpet av en treningsøkt

Det er like viktig og ikke spise for lite som for mye Jeg skjønner det kan være en utfordring i starten, men ha det litt i bakhodet, og når du allikevel legger inn på diett.no kan du jo sjekke at du ihvertfall ligger over 12-1300 kalorier minimum hver dag.

Vel, nå skrev TS at dette var det h*n hadde fått i seg hittil i dag, og klokken var 13.42, så da synes jeg ikke 923kcal er så lite, jeg da

Ellers VELDIG enig i at det er viktig å ikke være redd for kaloriene i starten. Det kan fort virke mot sin virkning ved at kroppen tror det er hungersnød og sparer på det som er. Spiser man nok er det lettere å få i gang fettforbrenningen ordentlig, noe som er mye bedre og sunnere for kroppen

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat