Sv: Økt sultfølelse
Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.
Kanskje det er lettere å hjelpe deg hvis du legger ut en typisk dagsmeny eller to?
Ellers må jeg få gratulere med et fantastisk vekttap!!!
Tusen takk LifeJack ,selv forstår jeg vel ikke at jeg har gått ned hele 6kg. Men morro er det selv om jeg ikke helt kan se hvor de kiloene har blitt borte 
Meny ja :
Lunsj 1 skivelavkarb.brød m gulost smør
middag , stekt ytrefilet av svin 1 stk + 1/2 kyllingfillet bryst ,salat + 5ss peppersaus.
kveld 2 lavkarb knekkis med 4 skiver nøkkelost
**
sen frokost, 3 knekkis /små med nøkkel ost kaffe ,1ts splenda
lunsh, 1 kyllingbryst med peppersaus (3karb) ca 1 dl funsaft
middag, 5skiver laks eggerøre (4 -5 egg ca )
**
frokost : 2 skiver lavkarb brød bremyk smør,2 skiver gulost ,2 skiver nøkkel ost, te,1ts splenda 4 karb
Lunsh 2 knekkis med nøkkelost bremykt 4 karb
Mellom ; 1 sjokoshake protein sak 0,2 karb
Middag ; Kotletter ,salat.
**
I dag :
Frokost : sjoko protein shake : varcil RE ,whey protein ,belgian chocolate 3 dl vann, 2 dl fløte ,2 isbiter = shake
Lunsh : 300 grm kjøttdeig stek med 10skiver gul ost + halvt blomkål hode,kokt
Vann- Kaffe
bruker kun lavkarbobrød (karins) og Knekkis( Nannahs knekkebrød) Drikker mye vann hver dag og min dose kaffe
Kitt : Normalt med slikt altså? Må jo ha ting inn med Teskje og du mener jeg burde øke inntak av mat de dagene jeg er "utsulta som en ulv"
Kan legge til at jeg faktisk er ufør pga rygg og resten av kroppen og rører meg ikke mye -går tur med vovva 2 gr.pr dag ca 40 min til en time av gangen. Har alltid slitt med forbrenninga ,kunne spise 1 eller 2 måltider om dagen og ikke føle behov for mer. Nå har sikkert dette fått en boost og kroppen kansje begynner å virke igjen?