Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-05, 10:17   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Åååååå det hørtes godt ut !!

Vær forsiktige med bananene da jenter ! 21 karber pr 100 gram.... og hvor mye veier en banan ? ...... akkurat !!

Yoghurt med fruktsmak har også en del karber. For Atkins'ere i de første fasene og de på Ketolysekuren må man passe litt på sånt ! Tell først, spis etterpå !

Det går fin an å blande bare 100 gram bær, 2-3 egg, 1 ss olje (om man vil) og litt søtstoff - det blir knallgod is det og ("instant sorbet") med mye mindre karber.

Ja jeg skrev jo det nedenfor i innlegget, at bananer ikke akkurat er lavkarbo.
Men jeg liker det ikke like godt uten banan, og skjeier heller ut med litt banan enn med andre ting. Datteren min spiser også mye av disse isene. Men jeg prøver å bruke de minste bananene, eller ha i en halv bare. GIen senkes jo av de andre ingrediensene slik at det ikke blir så gale for kroppen uansett.
Men folk på induksjon og Ketolyse må jo styre unna bananen, absolutt!