Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Prutti'n! Fatter og begriper ikke hvordan du går ned med et sånt inntak pr dag??? Kan du/noen forklare meg? Med enkle ord?
Husker dere jeg spiste ca 20g kh i helga; og det får jeg betale for nå - nesten ikke utslag på stixen i dag. Siden jeg spiste rundt 20 g i to dager, for så å toppe med 32 g den tredje dagen - ja så er jeg ute av ketose noen dager nå. Huff...
Spiste tacosuppe til middag i dag; det ble for lite fett av den, tross tre store skjeer med rømme og noen store biter ost. Hva annet kan jeg gjøre for å øke fettmengden??
Fett forbrenner fett.
Tacosuppen er litt fettfattig ja. Jeg gjorde en vri en gang med litt fetaost og fetaostolje i suppen, ost på toppen og en god dæsj rømme i.
Hvis du er streng med karbene nå, så kommer du raskt inn i ketose igjen. Det er i alle fall min erfaring. Etter søndag var jeg i ketose i går kveld. Det kjente jeg på den guddommelige ånden. Hadde bare to stix igjen, så tenkte vente til dag 2.
Jeg boosta med dansk salami (4-5 skiver) og soooolid med majones på :P Der har du mye fett Hva med eggesalat på ostekjeks?