Sv: Hvor mange kalorier spiser dere?
Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.
Jeg har alltid brukt str 44 så lenge jeg kan huske. 45 ble nå etter sist graviditet. Hadde vært morsomt å miste en str eller 2. Hvor kjøper du sko? Trenger tips. Jeg tar heller ikke nær av det du skrev
Har omtrent ikke sko.....i alle fall ikke pensko. Bruker noen utslitte støvletter kjøpt i Ellos for et par år siden.Ellers går det i joggesko og støvletter.... Har bunadsko, de er store nok, men bunaden min har blitt for stor...
Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.
På Grønland i Oslo er det en skobutikk som selger store damesko. Kjempeutvalg i størrelser opp til 45.
Takk Batillip, men jeg er rett sjelden i Oslo....16 år siden sist...
Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.
Så jeg som er 165cm og som har mange kilo å ta av- burde jeg tenke på å senke kcal nivået til ca 1600 (som diett.no anbefaler) eller burde jeg bare fortsette å kjøre på? Jeg ligger mellom 1600-2000 men har vært oppe i 3000+ enkelte dager.. Fikk høre det fra ei venninne at jeg ikke måtte spise så lite kcal da jeg holdt meg under 1600 så jeg økte til "fri spising". Holder meg under 15 kh om dagen.
Går ned ca 1 kg i uken..
Så lenge du går ned og føler deg vel syns jeg du bare skal spise som du gjør nå....... Om du skulle stoppe opp når du nærmer deg målvekt og du absolutt vil videre ned...kan du vurdere om du skal senke kcal eller senke farten evt. være fornøyd med det du har oppnådd........

|