Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-05, 15:30   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av FantasiJenta

Takk for koselige tilbakemeldinger..

Etter endel lesing har jeg funnet ut at jeg vil prøve ketolyse. Skal kjøpe boka og det andre jeg trenger. Trenger jeg alt som som er i den nettbutikken? Går på vitamintabletter fra før. Jeg spør på denne tråden om ketolyse, siden det har blitt nevnt her. Noen som kunne være så snill og skrive en dagsmeny? Bare så jeg ser litt bedre hva slags mat som gjelder..

Hei Fantasijenta!
Veldig lurt valg du har gjordt dersom du har 15 kg eller mer å ta av.
Kjøp boken,slik du har tenkt, og les den grundig før du begynner kuren! Vitamintablettene kan du bare fortsette med. Det er lurt å kjøpe ketolysetablettene i tillegg. De øker forbrenningen og minsker søthungeren.
Du vil trenge alt du kan få kjøpt i nettbutikken,- det er lurt å bestiller alt (boken også) samtidig så får du bare en frakt på det.
Dagsmeny finner du i boken, men på kuren reduserer du karbohydratmengden til ca15 g.daglig. Dette fårdu bl.a. ved å spise mye egg, kjøtt, fisk, fett og skalldyr,- alt med null eller ubetydelig karbohydratmengde så mengden bestemmer du. Du skal spise deg mett!
Mesteparten av karbohydratene skal være i form av grønnsaker, men du skal også ha melkeprodukter daglig i form av ost, rømme, fløte eller creme fraiche. Du skal drikke mye vann eller mineralvann.
Du skal ikke ha sukker eller sukkerholdige drikker, ikke poteter, ris, spagetti, ikke mel eller brødvarer.(bortsett fra et spesielle brød/kaker du kan lage med bl.a.soyaprotein i)
Uff,-dette ble viss mye du skal/skal ikke!
Gå inn på denne linken www.ketolyse.no, så finner du flere opplysninger!
Lykke til!

Medlem av Ren mat-klubben

Sist redigert av Gamla : 12-09-05 kl 16:28.
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat