Du har allerede fått alle svar, så jeg oppsummerer bare jeg
- spiser altfor lite !
- i de måltidene du spiser er det for lite av både fett, proteiner og grønnsaker (antioksidanter) Du skal ikke ha enten eller men både og !
- kutt ut Morning Shine som middag - bar er ikke mat - det bør kun brukes som nødløsning eller som mellom måltid.
Du behøver ikke å kutte på egg. Og det var ikke mye kunstig søtstoff utenom Morning Shine. Heistad gele kan du godt ha, men helst ikke hver dag da !
Hvis vekten har økt kan det være fordi du har spist mat som binder vann. Men det jeg tror er rett og slett at fordi du spiser så lite så tror kroppen din at du sulter - og så sparer den på vann..... Det er det eneste den kan spare på !! Og den kommer til å hole på det (evt. samle mer) om den fremdeles tror den sulter.
Så SPIS !!!
Så kommer regla til Fedonisten: Alle måltider SKAL inneholde proteiner, fett og antioksidanter (grønnsaker), proteiner, fett og antioksidanter, proteiner, fett og antioksidanter, proteiner, fett og antioksidanter, proteiner, fett og antioksidanter, proteiner, fett og antioksidanter, proteiner, fett og antioksidanter