Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Tror det finnes sukkerfri gele, men det er hysterisk enkelt å lage med funlight! 3 dl saft, 7 dl vann og en pakke gelantinplater. Mange smaker å velge i! 
Må kanskje prøve på det da, men hvor mye vann må jeg bytte ut med vodka da? Har du peiling?=)
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
I går sprakk jeg NESTEN. Var i klubb, og det ble servert en nyyyyyyyyydelig gulrotkake, og jeg hadde sååå lyst på Veide for og i mot i evigheter, men sto i mot til slutt. I kveld er det en ny tilstelining med kake, og det blir hardt!!
Sånne dager tenker jeg alltid på om det er verdt det. Å ofre så "mye" for noen usle kilo. Masse negative tanker og nada motivasjon.
Gikk derfor på vekta idag for litt oppløftning, og den viser 400 gram ned siden mandag. Det betyr at dette FUNKER. Jeg gir meg IKKE ennå!
Kjempebra at du klarte å la være!!=) Imponert!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Here I am, mellom vaskemaskin og klesstativet Jeg bruker konsekvent Landlord sine merker, de er mindre karbohydratrike enn vanlige merker, og de smaker vanvittig godt også. Dersom du ikke finner Lanlord på Kiwi eller Meny, kan du lete etter et annet merke. Tommelfingerregel er <5 karb per 100. Nå er ikke Landlorden der, for den er 6, men så har jeg aldri vært særlig nøye på det. Se hva du finner Ev. kan du kjøpe tomatpuré?
Heheh, jeg kjørte til rema1000 jeg da men nå når du sa tomatpure, så har jeg det i kjøleskapet og det trur jeg kan bli digg i det og.. Hmmm.. halvparten av hver kanskje, så ser jeg hva jeg liker best=)
Har shoppa meg ny stekepanne og diverse andre kjøkkenting og idag, føler meg så seriøs og nesten litt husmor når jeg er så fornuftig 

|