Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 15:49   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan har dere følt dere psykisk på lavkarvo?

Jeg har ikke gått direkte på høyfett, men jeg har tatt en kraftig karboreduksjon i fm eliminasjons-/candidadiett.

Jeg hadde til dels sterke problemer den første 14-dagen til måneden. Med cravings... med å få nok å spise... Med dårlig søvn og tilhørende dårlig humør.

Men etter å ha kommet iigjennom den perioden er det egentlig bare sol og gammen. (Jeg spiser ikke sukker, gjær og mel, forøvrig så lite som mulig av ferdigprodukter og under 250g frukt daglig. Begrenser melkeprodukter til smør og litt ost på grunn av intoleranse. Blir vel i praksis paleo-liknende...)