Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei og velkommen til alle dere nye! Denne tråden begynner å bli stor 
Bare bra det da!
RikkemOr: Du har vært superflink som har klart å leve to uker borte fra hjemmet, uten å gå opp! Og i tillegg har du mistet cm rundt om kring! Siden du har løpt så mye rundt kan det hende at du har fått litt mere muskler også vettu 
Håper du får lang ferie Bente1! Høres ut som om du trenger det 
Jeg skeia ut med en nektarin i går, oppdaget på matvaretabellen at den kun har 6,9 karber pr 100g, jordbær er jo oppe i 6,6 så det er ikke store forskjellen... Det smakte veeeeldig godt! Datteren min fikk moreller da, min absolutte favoritt om sommeren. Men jeg klarte å la være, spiste ikke en eneste en! 
Jeg har forresten laget denne lavkarbo-gulrotkaka. Den er utrolig god!!! Lykke til bare husk å avkjøle kaken på rist, ikke i formen som det står..min ble rå nederst, så jeg måtte skrape av endel kake...
Skal i 60-årslag til en tante i sommer, da skal jeg ta med snickerskaka, har sikla etter en anledning for å lage den 
Nå skal jeg straks løpe Sognsvann rundt Medsols, med chip så jeg kan måle fremgang senere i sommer Er skikkelig slækk i dag, så jeg gruer meg litt...men jeg tar det med ro da.

|