Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 17:07   #11
bliss
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
bliss er på en erverdig vei

Sv: Snikende ullteppe...

greit å ikke gi opp ønsker deg lykke til ... ja kan tenke meg det er lettere å starte igjen når du har satt deg inn i hva det hele går ut på fra før. jeg har gått på lav karbo i 10 dager nå, ketose etter 2, er kjempekjempe fornøyd men har brukt alle 10 dager til å finne ut hvordan man setter meny sammen, handle inn nye ting, se hva jeg tåler (multiallergiker) og i det hele tatt lest og lest her på forum't.
jeg har valgt ikke å hverken veie meg eller måle meg! etter mange mange skuffende slankekurer hvor vekten bare står stille og den påfølgende fustrasjonen og depp/irritasjonen vil jeg bare fokusere på å endre livsstil denne gang. kjøpte to par nye sjorts for en uke siden og de er allerede for store og jeg føler meg lettere ... selvom jeg skal ned ca 30 kg.
jeg liker du sier du har ett litt avslappet forhold til kuren, håper jeg også kan få det etter hvert ... jeg har så lett for å bli kjempe rigid, veier, måler, regner og fører lange daglige lister over inntak osv. er det noen av dere andre som har det sådan ?

bliss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo/ketolyse Svar med sitat