Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 17:52   #1294
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Dark syrah på kartong er fantastisk god. Har likt den bestandig (hilsen hu som ikke liker vin noe særlig...), og er et klart førstevalg. Tross noen karber. Er ikke ofte, men da slår jeg på stortromma. Smaker litt rundt, nærmest som smør. Fantastisk til sterkt krydret mat.

Concha y Toro er også en god rødvin. Litt...syrlig, men jeg liker det også.

Hvitvin har jeg kun som blandevann når jeg drikker Cassandra (solbærvin). Ellers liker jeg det ikke.

Cassandra vet jeg jeg har stjålet litt av mamma i mine yngre dager og den er jeg ikke fan av.. Men den Dark syrah høres veldig god ut! Får ta meg en tur på polet en dag jeg da

Jeg har nettshoppa idag og jeg og må bare vise dere.. Jeg har kjøpt denne kalkulatoren... Altså, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å forstå den engang.. Og når jeg ser den slår det meg hvor avansert matte jeg faktisk kommer til å ha på skolen til høsten! Har kjøpt meg formelbok til matta også og bestillt selve matteboka( den hadde de ikke inne), for tror det kan være lurt å kikke litt på det i forkant.. Tross alt noen år siden jeg gikk på skole sist

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat