Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 20:20   #1120
tora trollmor
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Aldri trodd jeg kom til å juble over noe sånt.. men jeg begynner å se antydning til 2 mager i stedenfor 1 svær! det betyr at magen min er blitt mindre wohoo! (dette er når jeg sitter vel og merke)
Jeg husker enda den dagen jeg oppdaget at de to svære valkene jeg hadde var blitt til en stor vom, og hvor lett strekkmerker kom da bare jeg satte meg ned framoverlent Så dette er framskritt ja! Håper det blir mer tydelig snart Selv om det ikke ser så bra ut, så føler jeg meg bedre med to enn med 1.
Og enda bedre - når jeg står har ribbeina mine begynt å stikke litt ut! Det er lenge siden jeg har sett det! endelig

Jeg vet jeg er veldig usaklig av meg her nå, men jeg ble så glad at jeg måtte bare dele det! Samboer er nemlig lei av alt mage, fett og slankepraten og jeg forstår han godt! hehe!

Det er bare en ting å si GRATULERE