Jeg syntes det går så tregt dette lavkarbo kostholdet. Jeg har sett så mange rundt meg som har rast ned da de begynte på lavkarbo så forstår ikke hva jeg evt spiser feil. Jeg skal ned ihvertfall 60kg totalt og til nå på såvidt over 3 måneder har jeg gått ned 10kg. Men har sett flere som har gått ned gjerne 15-20 kg de første ukene pga de kommer i ketose. Kan ta to dagers eksempel på hva jeg spiser: Dag1 frokost: 2 tynne skiver(ca 50gr) mandelbrød fra www.spisdegslank.no med majones og dansk salami. Lunsj: 1/4 grillet kylling Middag: Lasange laget av kjøttdeig, kavli kremost, hakkede tomater, krydder og ost på toppen. Kvelds: 2 tynne skiver(ca 50gr) mandelbrød fra www.spisdegslank.no med majones og eggerøre stekt i cocosa. Mellommåltid: atkins bar chocolate decadense Dag 2 Frokost: 2 tynne skiver(ca 50gr) mandelbrød fra www.spisdegslank.no med majones og dansk salami Lunsj: 2 tynne skiver(ca 50gr) mandelbrød fra www.spisdegslank.no med makrell i tomat Middag: 1 og 1/2 kyllingfileet delt i strimler og rullet rundt ost. Lagt i en ildfast form med krydder på. ca 100-200gr blomkål og brokkolig med ost på og inn i ovnen. ca 30gr kylling bretange saus laget med cocosa og fløte istedenfor smør og melk. Kvelds: 2 tynne skiver(ca 50gr) mandelbrød fra www.spisdegslank.no med majones og eggerøre stekt i cocosa. Mellommåltid : Atkins bar decadens Drikker alltid mellom 1,5 og 4 l vann for dagen da jeg har isbitmaskin hjemme som gjør det enklere. Så som dere ser så spiser jeg mye det samme til frokost, lunsj og kvelds. Men prøver å variere middagene litt for å ikke bli super lei. Så da lurer jeg på om dere har noen tips til hva jeg heller bør spise? Bør jeg spise mindre? Noe jeg skal kutte ut? Hva har dere evt spist for å komme i ketose? Jeg har holdt på siden 20 mars og på de 3 månedene har eg gått ned 10kg. Ønsker gjerne å få litt fortgang i tingene. Trener også styrke 2-3 ganger i uken og zumba 2 ganger i uken den siste måneden. før det var det ikke regelmessig. Blir glad for alle svar og forslag.