Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 08:55   #4
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Forslag til hvordan å komme meg i ketose?

Først og fremst må jeg si jeg er VELDIG enig med 157cm altså!

Men, om du virkelig vil ha fortgang i ting, synes jeg du skal droppe både brødet og Atkinsbarene....

Ser du har egenkomponert som kostholdsfilosofi, hva med å følge feks Ketolysekuren til punkt og prikke, eller Atkins?

En annen ting er at for meg hadde menyen din vært for lite mat og for lite fett, rett og slett.

Har du forsøkt å legge inn dagsinntaket på feks diett.no, og se hvordan du kommer ut mtp næringsinnholdet?

Da jeg gikk ned på det meste spiste jeg i allefall 2-2500 kcal, ofte godt over 3000 også. Og 200-250 gr fett pr dag Ligger jeg lavt, under 1500 kcal feks, stagnerer vekta.

Er også mange som opplever stagnasjon ved inntak av kunstig søtning ala Atkinsbarene

Til slutt vil jeg gjerne ta med at stress, som i slankestress, er en effektiv vektnedgangsstopper...

Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat