Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 14:56   #211
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Jeg hadde egentlig tenkt å prøve meg på en Coconut Oil Cleanse for jeg snakka med ei som hadde brukt den med jevne mellomrom når vekta stod stille, men tror jeg skal prøve meg på dette her i stedet for da kan jeg spise litt vanlig mat.

Supera: menyen din så overkommelig ut så takk for det forslaget. Takk også til alle dere andre som har delt detaljerte menyer, gjør det litt enklere for en som ikke orker å tenke for mye på slikt nå om dagen (bruker SDS og da trenger jeg heldigvis ikke å tenke).

Jeg har hatt stillstand siden februar i fjor og har prøvd det meste, har den siste tiden gått litt nedover pga av knallhard trening, kaloritelling og litt høyere kh inntak. Håper og se det magiske 75-tallet i morgen (veiedag) . Tror jeg skal ta utgangspunkt i denne tråden og leke meg litt med diett.no i morgen og komme opp med et forslag for 4 dager. Begynner på lørdag siden jeg vet det ikke er noen utskeielser i helga så kan jeg få planlagt og handla i morgen.

Jeg mener at jeg har lest noe om dette i ketolyseboka og at det blir gitt noen eksempler det på hva man kan spise? Har gitt bort boka mi så jeg husker ikke - fint hvis noen som har boka evt kan legge ut disse eksemplene (dersom de er der da ).

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat