Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-11, 21:25   #7
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan smartest overgang fra høy-karbo til lav-karbo?

Opprinnelig lagt inn av Sokbibi, her.

Denne posten er jo litt gammel nå, men tenkte jeg likevel kunne kommentere. Jeg er på min tredjedag, så har ikke mye erfaring. Men startfasen er jo frisk i minnet, kan man si Jeg kuttet tvert, uten noen "jeg kan jo unne meg", det syns jeg ikke hører hjemme i startfasen i det hele tatt! Da gir du deg på en måte lov til å skeie ut fra starten av, noe jeg syns du heller burde gjøre når du har kommet godt i gang. Jeg vet at om jeg hadde unnet meg en skive brød til frokost i løpet av disse få dagene ville jeg ikke stoppet der, da ville det kanskje blitt en halv potet til middag osv. Vær heller hard mot deg selv i starten og om du føler for å unne deg noe etter hvert: gjør det!

Men hvis du trapper ned litt etter litt før du setter skikkelig igang for fullt, så slipper du ofte hodepine og div.Da vender kroppen seg bedre til ovegangen,og du vil da få en bedre start.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat