Opprinnelig lagt inn av Nero, her. Hei Det har nå gått litt over 3 måneder siden kolesterolet mitt var oppe i 9.7. Nå er det nede i 5.8 Jeg har også klart å gå ned 2 kilo til. Dette gjorde jeg: Stoppet opp med all mettet fett som rømme, fløte, CF og fete oster. Spiser fortsatt lavkarbo, men uten all fettet. Det var litt vanskelig i begynnelsen og jeg fyser mer etter søtt nå enn før. Jeg skeier stadig ut - men spiser absolutt ikke store mengder karbo sånn som jeg gjorde før ketolysekuren. Jeg har begynt å gå lange turer. 3 turer i uka av en time hver gang. Dette har jeg gjort, uten unntak i over 3 måneder. Ganske stolt av dette Jeg veier meg hver dag, passer på vekta som en Gud - skal aldri opp igjen! Legen min var utrolig overrasket over at jeg hadde klart "å spise" ned kolesterolet så mye på så kort tid Pga hjerteproblemene i min familie, føler jeg mer mer "trygg" nå som kolesterolet er på et mer normalt nivå.
Opprinnelig lagt inn av Nero, her.
Hei Det har nå gått litt over 3 måneder siden kolesterolet mitt var oppe i 9.7. Nå er det nede i 5.8 Jeg har også klart å gå ned 2 kilo til. Dette gjorde jeg: Stoppet opp med all mettet fett som rømme, fløte, CF og fete oster. Spiser fortsatt lavkarbo, men uten all fettet. Det var litt vanskelig i begynnelsen og jeg fyser mer etter søtt nå enn før. Jeg skeier stadig ut - men spiser absolutt ikke store mengder karbo sånn som jeg gjorde før ketolysekuren. Jeg har begynt å gå lange turer. 3 turer i uka av en time hver gang. Dette har jeg gjort, uten unntak i over 3 måneder. Ganske stolt av dette Jeg veier meg hver dag, passer på vekta som en Gud - skal aldri opp igjen! Legen min var utrolig overrasket over at jeg hadde klart "å spise" ned kolesterolet så mye på så kort tid Pga hjerteproblemene i min familie, føler jeg mer mer "trygg" nå som kolesterolet er på et mer normalt nivå.
Så kjempeflink du har vært