Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 10:23   #32
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja, absolutt! Trådstarter hadde en mening om uttrykket "karber". Den meningen burde selvsagt alle respektere.

-

Når man slenger ut noe sånt på et lavkarbo - unnskyld lav-karbohydrat (pust og pes) forum så må man forvente reaksjoner. Jeg ser selv mye her inne av rettskriving som irriterer meg noe helt grenseløst (spesielt da/når) men jeg lager ikke en egen tråd på det for det. Slang er helt normalt i slike fora og det syns jeg trådstarter kan respekter.

Og til alle dere som pirker i rettskrivning, husk nå på at det faktisk finnes folk med bl.a. dysleksi både her og andre plasser og slike kommentarer kan virke veldig sårende. Sånn det var dagens moral.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat