Sv: Likeverd? Respekt?
Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.
Vel, nå var det du som følte at TS i den andre tråden ble mobbet. Om han hadde vært redd for dårlig mottakelse her, hadde han nok ikke startet sin "karriere" som medlem med et innlegg som kritiserer ordbruken til 98% av brukerne. 
Jeg må si meg enig med Olive Oil her.
Jeg bragte opp ordet trolling, så jeg må vel føle meg truffet her, men egentlig gjør jeg ikke det. Jeg blir litt målløs, for jeg er absolutt en som tenker på hvordan ting blir oppfattet og er veldig opptatt av å ikke mobbe ... Dette vokste veldig fort i dimensjoner må jeg si, og jeg forstår ikke helt nødvendigheten av det.
Jeg skrev det jeg gjorde som en kommentar til at det ble en seriøs debatt og at folk ble opphisset, for jeg oppfattet det ikke seriøst i det hele tatt, men som et forsøk på å provosere, og hensikten min var dermed å roe ned de som ble litt opphisset ved å ta det med et skuldertrekk. Det var et par gamle gjengangere på forumet som tok tak i det hele på sitt sedvanlige erte på seg gråstein-vis, og det var inkludert i det jeg skrev. Men jeg skjønner at for nye brukere kan det være ting som går hus forbi.
Trolling er ikke noe spesielt stygt begrep etter min mening, det virket bare som et relevant begrep med tanke på flere faktorer i innlegget. Trådstarter har for øvrig skrevet et nytt innlegg der det virker som han forstår at innlegget kunne virke provoserende.
Jeg skjønner at jeg nok tok feil da jeg så det som et åpenbart useriøst innlegg, og det beklager jeg - men måten innlegget var skrevet på og ikke minst overskriften gjorde sitt til at misforståelsen oppsto.
Sist redigert av Huldr : 24-06-11 kl 14:47.
|