Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 14:31   #17
Glorfinia
Medlem

Glorfinia sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Er dette et forum hvor slik oppførsel er greit? Er det her meningen at man skal finne seg i slike unødvendig provoserende kommentarer under påskudd som "han var provoserende først"? I så fall har jeg kanskje kommet til feil sted likevel.

Kan forstå at du reagerer, men jeg tror neppe noen her mener at alle ikke er likeverdige! At folk reagerer er helt naturlig, enten det er fordi de føler seg truffet, har en generelt dårlig dag, er lette å provosere, eller annet. Jeg håper ikke du tar det så innmari høytidelig og tror at det gjelder hele forumet og alle som er her. Du sier jo selv i et innlegg at du er litt mer sensitiv enn andre, ta det med i betraktninga? Mange vil ikke ta en forumkrangel eller kommentar så veldig seriøst, kanskje ikke TS av nevnte tråd gjør det heller? Jeg synes det burde være rom for alle typer folk her, det må være lov å uttrykke seg uansett humør/tilstand/personlighet vel? Internett er hva det er, en arena der alle typer mennesker finnes.