Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 17:06   #28
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Likeverd? Respekt?

Det er helt tydelig at man oppfatter ting ulikt... Har vært her i snart 2 år og synes tonen her jevnt over er svært så trivelig og imøtekommende. Som i verden ellers er det noen som har en litt "brautende" måte å uttale seg på, som kanskje kan oppfattes som ubehagelig av noen få.

For meg er dette et kostholdsforum, vi har en felles interesse for kosthold. Hvordan i alle dager klarer man å ta ting så personlig på et slikt forum??

Noen vil finne en uttalelse fornærmende, ufin og unødvendig, andre igjen vil finne akkurat samme innlegg humoristisk og kanskje tilogmed spissfindig formulert.

Det er uhyre sjeldent det går på person her, det blir slått ned på av moderatorere på en finfin måte, synes jeg!

Så, min oppfordring blir, godta at vi har ulike måter å formulere oss på, og tenk litt gjennom om uttalelsene er personlig rettet (i så fall bør det rapporteres til moderator!), eller om det bare er en litt sleivete uttalelse som går på sak, og noe man bare kan overse.
Bør tross alt finnes større og viktigere ting her i verden enn enkelte uttalelser på et lavkarboforum

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat