Sv: Sjampotips?
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Åhh, du er så lik mammaen min
Brukte den og lukta ikke en pelleslappis av den annet en en svak duft. Mamma sa det lukta noe forferdelig! Fine neser dere har!
Den ikke bare lukter, men river i nesa. Litt som å lukte på salmiakk, det gjør vondt om man sniffer for hardt. Skulle gjerne hatt en annen nese, ja. 
Opprinnelig lagt inn av marionilona, her.
hvordan hår har du da?
Jeg har brukt redken extreme en del, rett og slett fordi at jeg ville ha et langt, sunt og tykt hår, og den hjelp meg virkelig på vei. Den lukter akkurat passe mye, men er dessverre ganske dyr. et hett tips er å handle fra nettet. (feelunique har jeg selv brukt)
Redken Extreme har jeg brukt masse tidligere, men den hjalp ikke noe særlig synes jeg. Likte lukta på den da. Får sjekke ut Redken i tillegg til de to andre merkene. Takk!
Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.
jeg pleier handle på strawberrynet.com jeg der får man joico produktene (og mange andre også da) til halve prisen! det er gratis frakt, og bestiller man for under 200 er det jo ikke toll heller genialt!!
Strawberrynet er finfine saker, har handla der tidligere. 
Opprinnelig lagt inn av fiffi, her.
Jeg sverger til Redken sine sjampoer. Kjøper stor flaske på Smart Club som varer leenge. For å spare litt, bruker jeg en billig variant til 1. sjamponering og Redken til 2. Bruker også Redken balsam.
Smart sparetips det, ja. Takk. 
|