Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 19:50   #77
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Hei. Vil starte med å si at jeg har fått mye fin hjelp av å lese igjennom dette forumet. Mange engasjerte og positive mennesker. Det som plager meg litt er alle som omtaler antall gram karbohydrater som "karber".

Som litt over middels interessert i kjemi må jeg opplyse om at dette ikke er et ord. Siden mange her inne er smarte føler jeg at mange av innleggene likevell kan virke dumme på folk som kanskje skal lese seg opp om denne strålende dietten/livstilen.

Jeg ber instendig om at flere refererer til karbohydrater og ikke "karber" i fremtiden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Skal man poengtere skrivefeil så heter det livsstil , kilogram og likevel

I tillegg er heller ikke igjennom et ord. Og kostholdsfilosofien din står til lavkarbo som heller ikke er et ord. Hvorfor skal du få lov til å bruke ord som ikke er ord når du ber andre om å slutte å bruke ordet karber som du mener at ikke er et ord?

Men det skal sies at jeg heller ikke liker order karber. Men det betyr ikke at andre ikke skal få lov til å bruke forkortelsen.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Hei. Beklager hvis denne posten kanskje virket litt for provokativ på noen. Er ikke meningen å rakke ned på alle sine skrivefeil eller språkferdigheter. Har selv dyslektiske venner og har stor forståelse for det. Vet også at jeg er langt dårlig på og formulere meg skriftelig enn verbalt. dette var bare kritikk av ordet karber

Jeg er ikke noen erfaren formumbruker så jeg hvis noen retter på hvordan jeg poster, eller om jeg har skrivefeil setter jeg pris på det

Dette er ikke noen troll eller krig mot alle formumbrukerne her inne.
Jeg liker faktisk dette forumet og dens holdninger veldig godt

Nå er jeg langt fra perfekt grammatisk, men jeg fant ganske mange feil her:
"langt dårlig"? Skurrer veldig. Jeg tror du mente å skrive "langt dårligere".
"og formulere" er og/å-feil.
skriftelig skal være uten e.
Alltid stor bokstav i begynnelsen av setningene.
Alltid punktum i slutten av setningene (det glemte du i slutten av avsnittene)
Først sier du dette forumet altså intetkjønn og så er det plutselig hannkjønn?
Og så har du flere subjektløse setninger. Jeg bruker det veldig mye selv, men det er ikke grammatisk riktig.

Ellers er det også litt småplukk som ikke er direkte feil, men som høres rart ut.

Men vi er på et forum! Man må jo godta slikt. Ingen hadde sannsynligvis en gang reagert på rettskrivingen eller grammatikken i innleggene dine hvis ikke du hadde laget en tråd hvor du ber oss om å slutte å bruke karber som du mener ikke er et ord. Kaste stein i glasshus, vet du...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

De aller fleste blant oss har sikkert erfart å ergre seg over en eller annen slang eller språktrend - selv får jeg for eksempel spader av "-is"-endelser brukt om alt mulig (slappis, flinkis, etc) ...

Åh, me too! Noen -is-endelser går an da... Tyggis f.eks. Men det er fordi alle sier det rundt her, så jeg har sagt det hele livet.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat