Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 19:58   #1379
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Herlighet.. Har ikke lest her siden i går morges, og allerede henger jeg etter...

Nå skal jeg begynne å planlegge hva jeg skal ha med til Tyrkia. Mamma har allerede tatt med seg en boks med BakePro så jeg kan lage pizza og slikt (KarboMamma hadde en super oppskrift som jeg har begynt å prøve meg frem med og lunsjen på jobben i dag var en pizza som kunne holdes i hendene!). Tenkte også å ha med masse bacon (man får ikke tak i sånt i et muslimsk land, og det er lov å ta det med i bagasjen), og makrell i tomat. Fiberhusk har også Mamma tatt med seg, så det er allerede i leiligheten.
Hva mer bør jeg ha med meg? Av sånne ting man kanskje ikke får tak i der nede uten å lete seg halvt i hjel...
.

Så heldig du er som reiser til syden!! Misunnelig ....
Jeg ville tatt med et glass cocosa; greit å ta en skje til hvert måltid, for å få opp fettkvoten. Og hjemmebakte knekkebrød som alternativ til egg og bacon; ost og smør får du jo tak i der. Majones! Masse majones. Alt er med og trekker opp fettet God tur; send noen varme tanker nordover til oss som blir igjen

Og du.... ang bikinier og kroppen din: er du helt sikker på at du ser det rette bildet?? Det er utrolig hvordan hodet vårt fungerer under vektnedgang; som oftest kommer det utrolig seint etter med å se hva som faktisk har skjedd...

Er det noen som har tips til meg for å stagge sulten? Enkelte dager (som i dag) er jeg bare sååå utrolig sulten. Jeg spiser og spiser, fyller på med fett og det romler og romler fra magen. Hva annet kan jeg gjøre?? I dag har jeg hatt en sånn dag; føler meg innhul i magen, og dagens inntak (hittil) er
2675 kcal
235 g fett (79%)
11 g kh (2%)
127 g protein (19%)

Svar med sitat