Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 20:05   #1380
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Så heldig du er som reiser til syden!! Misunnelig ....
Jeg ville tatt med et glass cocosa; greit å ta en skje til hvert måltid, for å få opp fettkvoten. Og hjemmebakte knekkebrød som alternativ til egg og bacon; ost og smør får du jo tak i der. Majones! Masse majones. Alt er med og trekker opp fettet God tur; send noen varme tanker nordover til oss som blir igjen

Og du.... ang bikinier og kroppen din: er du helt sikker på at du ser det rette bildet?? Det er utrolig hvordan hodet vårt fungerer under vektnedgang; som oftest kommer det utrolig seint etter med å se hva som faktisk har skjedd...

Er det noen som har tips til meg for å stagge sulten? Enkelte dager (som i dag) er jeg bare sååå utrolig sulten. Jeg spiser og spiser, fyller på med fett og det romler og romler fra magen. Hva annet kan jeg gjøre?? I dag har jeg hatt en sånn dag; føler meg innhul i magen, og dagens inntak (hittil) er
2675 kcal
235 g fett (79%)
11 g kh (2%)
127 g protein (19%)

Mm. Reiser til Tyrkia og skal være der en hel måned, helt alene. Skal jobbe, men etter å ha sett timeplanen, så blir det en del fritid også. Fritid = tid til å lage lavkarbomat/sole seg/sove på madrass i bassenget. Og siden jeg skal være der alene, så drar jeg ikke ut på kvelden for å spise, så er lett å være forsiktig med hva jeg spiser.

Jeg er imponert over at du klarer å få i deg så mye fett. Hva spiser du for å klare det?
Og: cocosa; er beholderen den kommer i knuselig? vet ikke om jeg tør å ta med noe knuselig i bagasjen..

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat