Sv: Starte med RYP, trenger et par råd
Startet på det andre 6 ukersprogrammet i dag. (Etter 4 uker med lite trening og ferie) Men en tre fire fjelltopper ble det i alle fall, vel å merke etter 14 dager med god mat og masse Øl i sørøst-asia
Har nok lagt på meg litt fett siden siste RYP trening.
Hadde første intervalltreninga i dag, kan ikke huske sist jeg var så svett, men godt var det (Etterpå, vel å merke)
Den første 6 ukerspeioden gikk jeg ned 4 kg i vekt, 137 - 133, men selvfølgelig mere i fett.
(Er utrent med BMI på 36)
Når det var gått en 5-6 uker lå vi mye i land, (Jobber som styrmann på en båt i Nederland 4uker på/av), klarte jeg å jogge sakte en time i strekk på dikene.
Har aldrig kunnet jogge mere en karnsje et par-tre km i hele mitt liv!
Styrketreningen har også båret frukter, både kjenner og der at man er sterkere.
Å såå hærlig med litt kondis!!!
Problemet på den forige 6 ukerspeioden var at jeg ikke holdt meg i ketose under treningen og vel mange utskeielser.
Denne gangen SKAL jeg være flinkere.
Kun kjøtt, fisk, egg og friske grønnsaker. Samt 20g Prozyme proteinpulver etter hver treningsøkt.
+ multivitamin og tran når det ikke er fet fisk på menyen.
MEN! Jeg må bare si: slanking eller ikke, treningen i seg selv er gull verd både for kropp og sinn!
RYP anbefales på det sterkeste.
Sist trente jeg forbrenningsprogramet med intervall og styrke annenhver dag. Tenker å gjøre det samme danne gangen. Er jo på sjøen uansett så en dag fri holder for min del.
Gleder til å høre hvordan det går med dere og hvordan dere legger opp trening og kosthold.
|