Sv: Ny i gamet, lurer på...
Gerds fløtegrøt Jeg fikk fin konsistens på min, akkurat som ekte grøt med mel i. Men den er mye mektigere, så en asjett holdt i massevis for meg. Godt med fett i denne! Splenda eller sukrin gir ikke samme smak som sukker, heller ikke den følelsen man får i kroppen når man spiser sukker - men det er godt likevel, og gir iallefall meg følelsen av å spise noe ekstra godt 
Kos deg ute i morgen, men det er sikkert lurt å være litt forsiktig med alkoholkonsumet. Ikke bare sett fra et vektnedgangsperspektiv - det setter egentlig bare forbrenningen litt på vent - men fordi de fleste tåler mindre alkohol når kroppen er i ketose. Jeg snakker av erfaring Når jeg er ute drikker jeg vin, irish uten sukker (har suketter i veska), bacardi lemon og pepsi max, vodka og sprite zero - det går fint an å drikke lavkarbo også. Meny tror jeg selger både lavkarbo cider (Somersby Lite) og lavkarbo Smirnof Ice - sånn til vorspielet. Selv greier jeg ikke mange enhetene når jeg er ute, jeg har måttet finne grensene mine på nytt etter jeg la om kostholdet. Bare et tips, altså 
|