Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 10:27   #1394
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen=)
Nå er gulrotkaka i ovnen, at last!! Når jeg akkurat var ferdig m å piske sammen eggedosisen, så dunka jeg borti bollen og ALT bare seig utover benken og gulvet!! Mesteparten gikk på gulvet selvfølgelig.... Da kom det mange stygge ord en liten stund ja Men nå er det greit igjen da=) Smakte på røra Den kaka tror jeg blir fantastisk! Jeg mangler bare sjokolade å raspe på toppen.. Aner ikke hvor de har det, men tenkte å se på meny om de kanskje har noe der.. Sånn freia 86% eller no har jeg hørt om, den kan vel funke fint?=) Ikke blitt no frokost enda heller.. Jeg pleier jo å være supersulten når jeg står opp, men igår spiste jeg jo såpass seint da, så regner med det er det som holder magen mett=) Og ja, bente, det er kjempegøy å kjøpe nye ting til huset!=) Jeg vasker og vasker for å bytte ut i kjøkkenskapene, er så deilig Så spent på kaka og, og hva de andre synes

Haha, forresten.. Jeg var jo hos mamma igår og da måtte jeg jo forklare en del om kostholdet mitt da.. Også sier mamma at gubben hennes hadde prøvd det, men det funka ikke for han, han la på seg(dette var noen år siden da).. Så kom han hjem etterhvert da og fortalte litt om hva han hadde spist.. Og joda, han hadde vært flink med kjøtt, flesk osv.. Men et par brødskiver om dagen, det måtte han bare ha.. Ja og øl da selvfølgelig (han er sånn som pleier å ta en øl eller 2 på kvelden etter jobb) Rart at han har lagt på seg da liksom..! Masse fett pluss et par brødskiver og et par øl om dagen...! Og når jeg sa jeg skulle bake kake til idag så var forslaget hans: Jammen bestemora di har jo bare bursdag en gang i året da, du kan jo spise litt kake da.. Det var i beste mening så klart, men da begynte mamma til og med å le og forklarte at ALLE har jo bursdag bare en gang i året.. Man kan alltid finne en grunn for å skeie ut bare den dagen og bare den dagen liksom.. Var litt deilig at hu støtta meg og var enig på den altså

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat