Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 10:35   #34
Vidundra
Medlem

Vidundra sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Likeverd? Respekt?

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Men atte hæ...

Lavkarbo dått enno er i mine øyne det mest forståelsesfulle, hjelpsomme forumet jeg noengang har vanket på. At noen, meg også, tyr til sleivspark og 'morsomheter' i eksempeltråden er da bare normalt når en nyregistrert bruker poster for første gang og vennligst ber om at vi slutter å skrive karber da det ikke er korrekt? Blir litt som en helt ukjent person brøyter seg inn døra di og klager på at du ikke har tatt oppvasken enda?

Eller?

Tja. Det kommer litt an på. Betrakter du forumet som ditt private hjem, eller som et felles sted som skal være åpent for alle?

Uansett hvor pussig, rart eller til og med idiotisk man oppfatter ønsker og meninger fra andre, fortjener de ikke like fullt å bli respektert? Altså i beste fall "irettesatt" på en saklig i måte, i verste fall ignorert? Særlig for en nykommer er det slettes ikke lett å vite om personene som kommer med slike "morsomheter" bare prøver å være morsomme, eller om det er regelrett hån de driver med. Det er sjeldent gøy å bli gjort narr av med mindre det gjøres av gode venner som man vet ikke mener noe vondt med det.

Jeg kunne skrevet så mye mer, men det er tydelig at de som har bestemt seg for at slike "morsomheter" er kult uansett ikke tar til seg budskapet, så jeg gidder ikke. Jeg har, beklageligvis, gitt opp. Heldigvis har jeg oppdaget blokkeringsfunksjonen, så kan de som liker å komme med sleivspark bare kjøre på, og forhåpentligvis får de kanskje litt dårlig samvittighet når/hvis de en dag forstår hvilken negativ effektiv de gir den de sparker mot.

Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat