Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 12:27   #27
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som ikke spiser brøderstatninger

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Mange gode tips her og jeg skal nok prøve ut en del av dette. Tusen takk for at dere deler.

Jeg har iallefall fått bekreftet nå at brøderstatninger som lavkarboknekkebrød og lavkarbobrød ikke er noe jeg tåler godt.
Har i dag ikke rørt noe sånt, og jeg har ikke vært sulten i hele dag.
Spiste middagsrester til frokost og kyllinglår til lunsj.
Ikke tegn til sult, og stiksen min har kraftigere utslag enn hva den har hatt på veldig lenge.

Ser noen her nevner osteknekkebrød. Det spiste jeg en del av en stund, men da gikk jeg faktisk opp i vekt og ikke ned. Sluttet helt med det.
Nå skal jeg prøve meg litt fram her mot ferien, så får jeg se hva jeg kan spise og ikke spise av det som dere har skrevet her i tråden

Jeg har kuttet ut frokost - det er egentlig bare stress for meg, siden jeg ikke er noe morgenmenneske. Jeg drikker kaffe med fløte til "frokost" og spiser ikkeno' før til lunsj i 11-tiden. Tenker at jeg kanskje burde erstatte fløten med cocosa - men er ikke såååå glad i cocosa i kaffe Kroppen min fungerer fint på dette, man MÅ ikke spise med en gang man står opp

Og så vil jeg bare si gratulerer med fantastisk nedgang og at du holder vekta

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat